yey

chacha bloggen! haha.. idag efter badmintonen drog jag och maja och frågade om prao plats på mitt gamla dagis, vi får se hur det blir med den saken. sen drog vi hem hit och åt och plugga, och skratta..och SJÖNG :D haha sen så åkte jag och mi familia min faster och farbror som har fyllt år, så vi gav dom presenter och åt tårta och sånt.
imorgon ska jag följa med maja till stallet (igen :o) och den här gången hoppas jag på att få rida, haha.. anyway, sen har jag träning på kvällen. och greys anatomy är slut, buhuhuh de va sista gången förra veckan :'(

nu ska jag dra och tvätta bort smink och sånt, PUSSOCHKRAM!

GAMMAL BILD!!! - jag saknar dig emma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0