Jag lever

Hej bloggen, det var ett tag sen men vem pallar sitta inne vid datorn när det är underbart väder ute? Har iallafall haft ett grymt lov! Igår var jag och Kajsa i stan och käkade lunch och på kvällen åkte jag till Sofia och vi var ute och sprang längs vattnet och efter badade vi i sjön, mysigt men vattnet var iskallt! Efter det gick vi hem till Sofia och duschade och käkade middag. Asså den tjejen kan vara lite knepig ibland på sitt eget lilla vis, hon är lixom så jävla störd, men gud vad jag gillar det. Den här veckan kommer gå sjukt snabbt eftersom vi var lediga igår, och på torsdag har vi halv studiedag och på fredag ska vi läsa hela dagen. Uppdateringen kommer nog inte vara så bra just nu eftersom vädret är bäst och så måste plugga det sista nu i nian innan sommarlovet. Lägger in bilder från lovet ikväll. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0