våra brister gör oss till människor

hello! skolan igår var rätt chill, vi hade några lektioner sen drog vi till rudbeck och labbade i något special labbrum, det var ioförsig ganska tråkigt men bättre än vanliga lektioner iallafall. sen åkte jag och emma till stan för vi skulle göra en grej, men vi ångra oss hehe! direkt från stan så drog jag till min match, jag var galet taggad och vi vann med 4-1 mot 93or, hur bra?!

just nu sitter jag nyduschad i soffan för jag har faktiskt varit ute och sprungit nu på morgonen. vi börjar halv tio idag för vi har inställd no, och sen har vi halv studiedag också så vi slutar typ ett! FETT
efter skolan ska jag vara barnvakt en snabbis sen förmodligen träffa anna!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0